Přeskočit na hlavní obsah

Benga v záloze [68%]


http://www.csfd.cz/film/266717-benga-v-zaloze/

V kinech ČR: 21.10.2010
V kinech SK: 07.10.2010

Will Ferrel se po zklamání jménem Země ztracených vrací do kin, tentokráte s komedií z prostředí NYPD. Hlavní roli si spolu s ním střihl Mark Wahlberg. Benga v záloze pojednávají o dvou naprosto rozdílných policejních partnerech, kteří pracují ve stínu dvou hvězd policejního sboru ( skvělé malé role pro Dwaynea Johnsona a Samuela L. Jacksona ). Avšak když tito dva jsou mimo hru, přichází čas, zaujmout jejich místa a případ finančního podvodu se zdá být tím pravým řešením.

Benga v záloze jsou přijemně natočenou zábavnou podívanou, která i přes občasné zádrhely ve scénáři a míst přidušené tempo, nabízí vydatnou porci zábavy se sympatickými výkony obou hlavních představitelů. I přesto, že těch 107 minut uteče překvapivě rychle, možná by neuškodilo místy trochu větší důslednost.

Ps. Akční scény jsou nečekaně lépe nasnímané a zábavnější než v některých akčních filmech na nich stavějících.



Koktejl :
20% Samuel L. Jackson a Dwayne Johnson v roli badass policejní dvojice
15% Díry ve scénáři a místy docházející tempo
35% Slušná akce
30% Sympatické herecké obsazení a výkony, hlavně Mark Wahlberg

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Power Rangers: Strážci vesmíru | Power Rangers [35%]

Strážci vesmíru jsou kulturní fenomén, na kterém vyrůstalo hned několik generací dětí v devadesátých letech. Někoho však napadlo, že po mnoha televizních seriálech, které se natáčí do současnosti, je na čase značku představit v novém filmu, který přiblíží v nové verzi zrod těchto ikonických hrdinů. Film si na starosti vzal Dean Israelite, který si před dvěma lety udělal jméno sci-fi snímkem Projekt minulost. Dokázal představit tuhle látku novým i starým divákům ve velkém stylu nebo jsou Power Rangers: Strážci vesmíru první velký průšvih letošního filmového léta?

Ze zákulisí filmu #5 | Největší komerční průšvihy

Vítejte u dalšího dílu nepravidelné rubriky Ze zákulisí filmu, ve které se čas od času pokouším přiblížit události z pozadí filmového průmyslu, které vrhají na filmovou produkci trochu jiné světlo. Poté, co jsme se v minulých dílech podívali na filmy, které nevznikly a některé lidi to možná zamrzelo, se dnes podíváme na zoubek snímkům, které vznikly, nicméně jejich producenti by nejspíše byli rádi, kdyby tomu tak nebylo. V dnešním článku se totiž budu věnovat takzvaným komerčním bombám nebo propadákům, tedy filmům, které díky obrovským nákladům a mizernému komerčnímu výkonu skončily pro studia jako ztrátové, mnohdy i více jak několik desítek milionů dolarů. Pojďme tedy na to. 

Dunkerk | Dunkirk [85%]

Christopher Nolan má v dnešním hollywoodu postavení asi jako málokdo. I kdyby totiž tenhle brit točil drama o výrobě mouky, asi by to pořád byl jeden z nejočekávanšjích filmů roku.  Díky svojí filmografii, kde doposud nemá špatný film, si totiž může tak trochu diktovat, co vlastně chce dělat a našlo by se jen málo filmových producentů, kteří by mi na jakýkoliv jeho film nedali peníze. Po komiksu a sci-fi, kterým se věnoval posledně, se nicméně rozhodl vydat do válečné vřavy a v jeho novince Dunkerk se vydává do stejnojmenného francouzského městečka, které se stalo dějištěm hned dvou významných událostí během druhé světové války. A jedné z nich, hromadné evakuaci britských vojsk pod kódovým označením Operace Dynamo, se věnuje jeho nový film. Jak si jeden z nejzajímavějších mainstreamových tvůrců poradil s těžkým válečným filmem?