Přeskočit na hlavní obsah

Tekken [29%]


http://www.csfd.cz/film/217830-tekken/

Další adaptace počítačové hry na filmová plátna si vylámala zuby. Tekken je krásnou ukázkou toho, že snaha o všeho moc škodí. A tak když se Dwight H. Little pokusil převést jednu z nejúspěšnějších herních bojových sérií na filmová plátna, očividně se řídil heslem "dáme do toho všechno, ono se z toho něco chytne". Nacpat příběh všech her a tvářit se přitom ultracool se dneska už moc nenosí.

Když to všechno zabalíte do místy až opravdu iritující kamery, stříhu který by dokázal zabít i slušnou bitku a navíc postavíte na mimózním scénáří nemůžete se divit, že film padne na hubu. A to dost tvrdě. Nemá šanci uspět u fanoušků a neznalí předlohy se těžko prokoušou celou hodinou a půl bez ujmy. Celkově je to další promařený pokus který si hraje na víc než je.

PS. Nacpat do filmu během cca 20ti minut vicemeně ten stejný a s menšími rozdíly i stejně nasnímaný zvrat mi přijde jako vrchol zhovadilosti.

PS. 2 Jeden povedený song od Sick Puppies nezáchrání jinak skomírající soundtrack.



Koktejl :
10% Místy zábava
30% Tekken v pohybu na plátně
30% Mortal Kombat bez speciálních efektů
30% Ambice které se nesetkaly s možnostmi

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Power Rangers: Strážci vesmíru | Power Rangers [35%]

Strážci vesmíru jsou kulturní fenomén, na kterém vyrůstalo hned několik generací dětí v devadesátých letech. Někoho však napadlo, že po mnoha televizních seriálech, které se natáčí do současnosti, je na čase značku představit v novém filmu, který přiblíží v nové verzi zrod těchto ikonických hrdinů. Film si na starosti vzal Dean Israelite, který si před dvěma lety udělal jméno sci-fi snímkem Projekt minulost. Dokázal představit tuhle látku novým i starým divákům ve velkém stylu nebo jsou Power Rangers: Strážci vesmíru první velký průšvih letošního filmového léta?

Dunkerk | Dunkirk [85%]

Christopher Nolan má v dnešním hollywoodu postavení asi jako málokdo. I kdyby totiž tenhle brit točil drama o výrobě mouky, asi by to pořád byl jeden z nejočekávanšjích filmů roku.  Díky svojí filmografii, kde doposud nemá špatný film, si totiž může tak trochu diktovat, co vlastně chce dělat a našlo by se jen málo filmových producentů, kteří by mi na jakýkoliv jeho film nedali peníze. Po komiksu a sci-fi, kterým se věnoval posledně, se nicméně rozhodl vydat do válečné vřavy a v jeho novince Dunkerk se vydává do stejnojmenného francouzského městečka, které se stalo dějištěm hned dvou významných událostí během druhé světové války. A jedné z nich, hromadné evakuaci britských vojsk pod kódovým označením Operace Dynamo, se věnuje jeho nový film. Jak si jeden z nejzajímavějších mainstreamových tvůrců poradil s těžkým válečným filmem? 

Ze zákulisí filmu #5 | Největší komerční průšvihy

Vítejte u dalšího dílu nepravidelné rubriky Ze zákulisí filmu, ve které se čas od času pokouším přiblížit události z pozadí filmového průmyslu, které vrhají na filmovou produkci trochu jiné světlo. Poté, co jsme se v minulých dílech podívali na filmy, které nevznikly a některé lidi to možná zamrzelo, se dnes podíváme na zoubek snímkům, které vznikly, nicméně jejich producenti by nejspíše byli rádi, kdyby tomu tak nebylo. V dnešním článku se totiž budu věnovat takzvaným komerčním bombám nebo propadákům, tedy filmům, které díky obrovským nákladům a mizernému komerčnímu výkonu skončily pro studia jako ztrátové, mnohdy i více jak několik desítek milionů dolarů. Pojďme tedy na to.