Přeskočit na hlavní obsah

Powder Blue [70%]


http://www.csfd.cz/film/233929-powder-blue/

Příběh čtyř lidí kterým štěstěna zrovna moc nepřála se proplétá v tomto dramatu zasazeném do období vánoc. Prvně je tu životní příběh Johnny, barová tanečnice která se snaží postarat o jejího nemocného syna. Dále její otec Jack, propuštěný zločinec který ji vypátrá v baru. Qwerty, pohřebák který omylem srazí jejího psa a v poslední řadě je tu Charlie, bývalý kněz který ztratil víru a je v těžkých depresích.



Příběh se postupem několika dnů proplétá a ve výsledku se tak vychází ucelený příběh několika lidí které náhoda svedla dohromady. Vše to je navíc podloženo slušnou hudební stránkou kdy skladby krásně dokreslují atmosféru. I přes fakt, že to je víceméně depresivní drama, se zde najdou i světlé momenty které dokáží, že i přes veškerou temnotu okolo i to malé světlo naděje tu stále je.


Slušná režie i surový scénář není však pro každého a i přes své světlé chvilky se v celku jedná o těžký depresivní snímek se slušným hereckým obsazením.

Ps. Poslední role ve které se objevil Patrick Swayze.




Koktejl :
46 % Depresivní atmosféra
24 % Nikdy není pozdě na změnu
20 % Slušné herecké obsazení
10 % Všudypřítomná malá jiskra naděje

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Power Rangers: Strážci vesmíru | Power Rangers [35%]

Strážci vesmíru jsou kulturní fenomén, na kterém vyrůstalo hned několik generací dětí v devadesátých letech. Někoho však napadlo, že po mnoha televizních seriálech, které se natáčí do současnosti, je na čase značku představit v novém filmu, který přiblíží v nové verzi zrod těchto ikonických hrdinů. Film si na starosti vzal Dean Israelite, který si před dvěma lety udělal jméno sci-fi snímkem Projekt minulost. Dokázal představit tuhle látku novým i starým divákům ve velkém stylu nebo jsou Power Rangers: Strážci vesmíru první velký průšvih letošního filmového léta?

Dunkerk | Dunkirk [85%]

Christopher Nolan má v dnešním hollywoodu postavení asi jako málokdo. I kdyby totiž tenhle brit točil drama o výrobě mouky, asi by to pořád byl jeden z nejočekávanšjích filmů roku.  Díky svojí filmografii, kde doposud nemá špatný film, si totiž může tak trochu diktovat, co vlastně chce dělat a našlo by se jen málo filmových producentů, kteří by mi na jakýkoliv jeho film nedali peníze. Po komiksu a sci-fi, kterým se věnoval posledně, se nicméně rozhodl vydat do válečné vřavy a v jeho novince Dunkerk se vydává do stejnojmenného francouzského městečka, které se stalo dějištěm hned dvou významných událostí během druhé světové války. A jedné z nich, hromadné evakuaci britských vojsk pod kódovým označením Operace Dynamo, se věnuje jeho nový film. Jak si jeden z nejzajímavějších mainstreamových tvůrců poradil s těžkým válečným filmem? 

Ze zákulisí filmu #5 | Největší komerční průšvihy

Vítejte u dalšího dílu nepravidelné rubriky Ze zákulisí filmu, ve které se čas od času pokouším přiblížit události z pozadí filmového průmyslu, které vrhají na filmovou produkci trochu jiné světlo. Poté, co jsme se v minulých dílech podívali na filmy, které nevznikly a některé lidi to možná zamrzelo, se dnes podíváme na zoubek snímkům, které vznikly, nicméně jejich producenti by nejspíše byli rádi, kdyby tomu tak nebylo. V dnešním článku se totiž budu věnovat takzvaným komerčním bombám nebo propadákům, tedy filmům, které díky obrovským nákladům a mizernému komerčnímu výkonu skončily pro studia jako ztrátové, mnohdy i více jak několik desítek milionů dolarů. Pojďme tedy na to.