Přeskočit na hlavní obsah

Můj otec je šílenec | That's My Boy [25%]

That's My Boy
http://www.csfd.cz/film/290923-thats-my-boy/
http://www.imdb.com/title/tt1232200/
Alternativní názvy: That's My Boy, Môj otec je šialenec


Nevhodný mládeži do 12 let
V kinech SR od: 02.08.2012 ITAFilm

Komedie
USA, 2012, 114 min

Režie: Sean Anders
Scénář: David Caspe
Hudba: Rupert Gregson-Williams

Hrají: Adam Sandler, Andy Samberg, Leighton Meester, James Caan, Vanilla Ice, Milo Ventimiglia, Susan Sarandon, Eva Amurri Martino, Will Forte, Blake Clark, Dana Goodman, Ian Ziering, Meagen Fay, Rebecca Marshall, Luenell, Jeffrey Corazzini, Tom Mardirosian, Robert Masiello, Alan Thicke, Nick Swardson, Todd Bridges

Dvakrát do téže řeky nevstoupíš se říká. Také se říká, že filmy Adama Sandlera jsou vtipné a baví diváky. Poslední léta mně však přesvědčily o tom, že ani jedno z předešlých tvrzení není ani z daleka pravda. Sandler mě totiž posledně se svým majstrštykem Jack a Jill přesvědčil o tom, že pravděpodobně nebudu chtít jeho další snímek vidět. Nebyl bych to ale já, kdybych mu přeci jen nedal šanci předložit reparát alespoň průměrných kvalit, tedy zhruba na úrovni, kde se s malými vyjímkami pohybuje v podstatě od začátku své kariéry. Tím pomyslným reparátem měl být snímek Můj otec je šílenec, který díky mizerným kasovním výkonům za mořem opustil vody české distribuce ještě před uvedením do kin a užít si ho tak mohli jen diváci na Slovensku. Vyplatí se ale čekat na DVD, které se na nás chystá teď na podzim?  

Bývalá celebrita Donny má problém. Díky svému životu, který se od momentu, kdy na základní škole pravidelně souložil se svojí učitelkou, které později udělal dítě, v podstatě nezměnil. Zatímco jeho partnerka skončila ve vězení, on si užíval života plného užívání peněz které mu jeho sláva přinesla. Po posledních letech jej ale má v palci berňák a on už je na mizině. Jeho jedinou možností jak získat peníze je show, vysílaná přímo z vězení. K tomu ovšem potřebuje svého syna. Ten se však v den svých osmnáctin osamostatnil a se svým otcem již několik let neudržuje kontakt. Podaří se Donnymu obnovit vztah se svým synem a zachránit si tak krk před  pobytem v cele?

Oproti své poslední roli se Sandler lehce poučil. Množství fekálního humoru se snížilo ( i když jen minimálně), trapnost klesla zhruba na úroveň snímků jako Vodonoš a celkově jednoduše o trochu zvolnil oproti posledně. Bohužel i přesto to neznamená, že by byl snímek o něco lepší. Proč to? Hlavně proto, že i když si nemáte chuť vyškrábat debilitou fórku oči a rozjímat nad tím, proč Al Pacino musí brát takovéto role jako minule, snímek vám i přesto nemá vůbec co nabídnout. Pár fórků které mají alespoň náznak dobře mířené zábavy, se zde sice najde, nicméně na snímek který vás zaměstná na téměř dvě hodiny je to setsakramentsky málo. Syndrom vyhoření hlavního představitele je tak čím dál tím očividnější, což ukázal i úpadek zájmu u´amerického publika.   


Co to tedy znamená pro vás? Jednoduše to, že si tuhle záležitost můžete v klidu odpustit. I přes pár světlých momentů je totiž Můj otec je šílenec naprosto podprůměrnou břečkou, která i přes účast známých tváří nedokáže vytěžit solidních 5 minut v kuse u kterých byste se vyloženě bavili. Nudný koktejl který netřeba dále rozebírat. Ve všech ostatních ohledech se totiž jedná o čistokrevný průměr kterého se válí v kinech za ten rok mraky. To co je tu důležité a mělo by hrát u tohoto filmu hlavní roli se ovšem nedostavilo a to je zábava. A to je celkem škoda vezmeme-li v úvahu, že Adam Sandler je považován za jednu z mála hvězd která dokáže sama o sobe prodat komedii i se sebehorší zápletkou. Tentokrát již tedy definitivně, pokud nepřijde nějaký zásah z hora, příští kousek tohoto komika si raději odpustím. A myslím, že po dvojicí snímků Jack a Jill a Můj otec je šílenec nebudu sám.  


 Adam Sandler už zachází opravdu daleko. Můj otec je šílenec jede přesně v kolejích vyjetých předešlým snímkem Jack a Jill, tentokrát však bez hvězdy která by ze sebe dělala kašpara. Od toho tu stačí stará dobrá Sandlerova parta.  Necelé dvě hodiny nudy, fekálního humoru, nudy a trapného Sandlera. Komu není rady, tomu není pomoci. 




Hodnocení: 25%

Koktejl: 
70% Nuda
15% Posmrtná křeč Adama Sandlera
15% Fekální humor


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Doom Annihilation

Pamatujete si na filmového Dooma, který do kin vtrhl před čtrnácti roky a také se z převážné části natáčel u nás? Že ne? Kdo by se divil, tahle videoherní adaptace se zařadila po právu do zástupu braků, které se snažily prodat slavnou videoherní značku na stříbrná plátna tím co možná nejlacinějším způsobem. Ano původní film Doom z roku 2005 měl sice pár zajímavých nápadů, každopádně, jich bylo zatraceně málo na to, aby stály za další shlédnutí. Loni ovšem někoho napadlo se pustit do dalšího pokusu, které se v některých sektorech prodává jako druhý díl, aniž by měl cokoliv vyjma předlohy a názvu cokoliv společného s původním filmem, ve kterém se mimo jiné objevili i Karl Urban a Dwayne Johnson. Doom Annihilation se za pár dní podívá do digitální distribuce po celém světě a já se vám pokusím na následujících řádcích přiblížit, proč by vás to mělo nechat absolutně chladnými. 

Joker

Jen málokterá komiksová postava je tak ikonická, jako jeden z nejznámějších záporáků z komiksového univerza Joker, který desítky let zatápí především Batmanovi. Na filmová plátna se tento psychopatický klaun dostal již v několika podobách, v aktuální novince Joker se na jeho zrod zkouší režisér Todd Phillips podívat z trochu jiného úhlu. A ať už si myslíte, že je v dnešní době už překomiksováno nebo ne, tenhle ten kousek by vám rozhodně neměl utéct. Veškerá ta šuškanda okolo filmu, jenž si odbyl premiéru na festivale v Benátkách má totiž svoje opodstatnění. Tohle totiž není váš běžný komiksový flák pro celou rodinu... 

Spravedlnost podle Spensera | Spenser Confidential

Na první březnový týden si Netflix nachystal další novinku, která budí pozornost diváků. Svůj nový film totiž pro Netflix natočil komerčně realtivně úspěšný rutinér Peter Berg a do hlavní role tentokrát opět sehnal Marka Wahlberga. Jedná se tak již o několikátou jejich spolupráci v řadě a minimálně to co doposud natočili, stálo vždy za to. Bude z toho i tentokrát úspěch? Producenti Netflixu by rozhodně byli rádi, kdyby se knižní postava z pera Roberta B. Parkera  dočkala dostatečné popularity, aby si tahle kriminálka vysloužila pokračování, po kterém film v závěru pokukuje. Spravedlnost podle Spensera to ovšem nebude mít jednoduché a záleží, kolik fanoušků si tahle knižní adaptace nakonec na platformě najde...