Přeskočit na hlavní obsah

Můj otec je šílenec | That's My Boy [25%]

That's My Boy
http://www.csfd.cz/film/290923-thats-my-boy/
http://www.imdb.com/title/tt1232200/
Alternativní názvy: That's My Boy, Môj otec je šialenec


Nevhodný mládeži do 12 let
V kinech SR od: 02.08.2012 ITAFilm

Komedie
USA, 2012, 114 min

Režie: Sean Anders
Scénář: David Caspe
Hudba: Rupert Gregson-Williams

Hrají: Adam Sandler, Andy Samberg, Leighton Meester, James Caan, Vanilla Ice, Milo Ventimiglia, Susan Sarandon, Eva Amurri Martino, Will Forte, Blake Clark, Dana Goodman, Ian Ziering, Meagen Fay, Rebecca Marshall, Luenell, Jeffrey Corazzini, Tom Mardirosian, Robert Masiello, Alan Thicke, Nick Swardson, Todd Bridges

Dvakrát do téže řeky nevstoupíš se říká. Také se říká, že filmy Adama Sandlera jsou vtipné a baví diváky. Poslední léta mně však přesvědčily o tom, že ani jedno z předešlých tvrzení není ani z daleka pravda. Sandler mě totiž posledně se svým majstrštykem Jack a Jill přesvědčil o tom, že pravděpodobně nebudu chtít jeho další snímek vidět. Nebyl bych to ale já, kdybych mu přeci jen nedal šanci předložit reparát alespoň průměrných kvalit, tedy zhruba na úrovni, kde se s malými vyjímkami pohybuje v podstatě od začátku své kariéry. Tím pomyslným reparátem měl být snímek Můj otec je šílenec, který díky mizerným kasovním výkonům za mořem opustil vody české distribuce ještě před uvedením do kin a užít si ho tak mohli jen diváci na Slovensku. Vyplatí se ale čekat na DVD, které se na nás chystá teď na podzim?  

Bývalá celebrita Donny má problém. Díky svému životu, který se od momentu, kdy na základní škole pravidelně souložil se svojí učitelkou, které později udělal dítě, v podstatě nezměnil. Zatímco jeho partnerka skončila ve vězení, on si užíval života plného užívání peněz které mu jeho sláva přinesla. Po posledních letech jej ale má v palci berňák a on už je na mizině. Jeho jedinou možností jak získat peníze je show, vysílaná přímo z vězení. K tomu ovšem potřebuje svého syna. Ten se však v den svých osmnáctin osamostatnil a se svým otcem již několik let neudržuje kontakt. Podaří se Donnymu obnovit vztah se svým synem a zachránit si tak krk před  pobytem v cele?

Oproti své poslední roli se Sandler lehce poučil. Množství fekálního humoru se snížilo ( i když jen minimálně), trapnost klesla zhruba na úroveň snímků jako Vodonoš a celkově jednoduše o trochu zvolnil oproti posledně. Bohužel i přesto to neznamená, že by byl snímek o něco lepší. Proč to? Hlavně proto, že i když si nemáte chuť vyškrábat debilitou fórku oči a rozjímat nad tím, proč Al Pacino musí brát takovéto role jako minule, snímek vám i přesto nemá vůbec co nabídnout. Pár fórků které mají alespoň náznak dobře mířené zábavy, se zde sice najde, nicméně na snímek který vás zaměstná na téměř dvě hodiny je to setsakramentsky málo. Syndrom vyhoření hlavního představitele je tak čím dál tím očividnější, což ukázal i úpadek zájmu u´amerického publika.   


Co to tedy znamená pro vás? Jednoduše to, že si tuhle záležitost můžete v klidu odpustit. I přes pár světlých momentů je totiž Můj otec je šílenec naprosto podprůměrnou břečkou, která i přes účast známých tváří nedokáže vytěžit solidních 5 minut v kuse u kterých byste se vyloženě bavili. Nudný koktejl který netřeba dále rozebírat. Ve všech ostatních ohledech se totiž jedná o čistokrevný průměr kterého se válí v kinech za ten rok mraky. To co je tu důležité a mělo by hrát u tohoto filmu hlavní roli se ovšem nedostavilo a to je zábava. A to je celkem škoda vezmeme-li v úvahu, že Adam Sandler je považován za jednu z mála hvězd která dokáže sama o sobe prodat komedii i se sebehorší zápletkou. Tentokrát již tedy definitivně, pokud nepřijde nějaký zásah z hora, příští kousek tohoto komika si raději odpustím. A myslím, že po dvojicí snímků Jack a Jill a Můj otec je šílenec nebudu sám.  


 Adam Sandler už zachází opravdu daleko. Můj otec je šílenec jede přesně v kolejích vyjetých předešlým snímkem Jack a Jill, tentokrát však bez hvězdy která by ze sebe dělala kašpara. Od toho tu stačí stará dobrá Sandlerova parta.  Necelé dvě hodiny nudy, fekálního humoru, nudy a trapného Sandlera. Komu není rady, tomu není pomoci. 




Hodnocení: 25%

Koktejl: 
70% Nuda
15% Posmrtná křeč Adama Sandlera
15% Fekální humor


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Power Rangers: Strážci vesmíru | Power Rangers [35%]

Strážci vesmíru jsou kulturní fenomén, na kterém vyrůstalo hned několik generací dětí v devadesátých letech. Někoho však napadlo, že po mnoha televizních seriálech, které se natáčí do současnosti, je na čase značku představit v novém filmu, který přiblíží v nové verzi zrod těchto ikonických hrdinů. Film si na starosti vzal Dean Israelite, který si před dvěma lety udělal jméno sci-fi snímkem Projekt minulost. Dokázal představit tuhle látku novým i starým divákům ve velkém stylu nebo jsou Power Rangers: Strážci vesmíru první velký průšvih letošního filmového léta?

Dunkerk | Dunkirk [85%]

Christopher Nolan má v dnešním hollywoodu postavení asi jako málokdo. I kdyby totiž tenhle brit točil drama o výrobě mouky, asi by to pořád byl jeden z nejočekávanšjích filmů roku.  Díky svojí filmografii, kde doposud nemá špatný film, si totiž může tak trochu diktovat, co vlastně chce dělat a našlo by se jen málo filmových producentů, kteří by mi na jakýkoliv jeho film nedali peníze. Po komiksu a sci-fi, kterým se věnoval posledně, se nicméně rozhodl vydat do válečné vřavy a v jeho novince Dunkerk se vydává do stejnojmenného francouzského městečka, které se stalo dějištěm hned dvou významných událostí během druhé světové války. A jedné z nich, hromadné evakuaci britských vojsk pod kódovým označením Operace Dynamo, se věnuje jeho nový film. Jak si jeden z nejzajímavějších mainstreamových tvůrců poradil s těžkým válečným filmem? 

Ze zákulisí filmu #5 | Největší komerční průšvihy

Vítejte u dalšího dílu nepravidelné rubriky Ze zákulisí filmu, ve které se čas od času pokouším přiblížit události z pozadí filmového průmyslu, které vrhají na filmovou produkci trochu jiné světlo. Poté, co jsme se v minulých dílech podívali na filmy, které nevznikly a některé lidi to možná zamrzelo, se dnes podíváme na zoubek snímkům, které vznikly, nicméně jejich producenti by nejspíše byli rádi, kdyby tomu tak nebylo. V dnešním článku se totiž budu věnovat takzvaným komerčním bombám nebo propadákům, tedy filmům, které díky obrovským nákladům a mizernému komerčnímu výkonu skončily pro studia jako ztrátové, mnohdy i více jak několik desítek milionů dolarů. Pojďme tedy na to.